Subject: M365 vs Google Workspace
From: "Rene Reinola" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>,Riigi Infosüsteemi Amet <[email-masked]>, "Kristi Tarik" <[email-masked]>
Date: Wed, 1 Oct 2025 16:56:57 +0300

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava 
linke ega manuseid!

Haridus- ja Teadusministeerium
Riigi Infosüsteemi Amet

Järelpärimine M365 vs Google Workspace

Riigi kutseõppeasutused Tallinna Majanduskool ja Tallinna Teeninduskool 
ühinevad 2026.
Ühinemisega kaasneb ühtsele tarkvarale üleminek. Ühinevates koolides on 
kasutusel Google Workspace või M365 tarkvara. Koolide enda analüüs näitab, 
et mõlemad tarkvarad on üldiselt samaväärsed ja sobiksid seega 
funktsionaalseks rakendamiseks võrdselt.
Teadaolevalt on riigiasutused (nt Haridus- ja Teadusministeerium) üle läinud 
M365 tarkvarale ja on loobutud Coogle Workspace kasutamisest.
Palun soovitust või põhjendust tarkvara ühiseks kasutuselvõtuks, miks M365 
on valitud riigiasutustes prioriteetseks tarkvaraks, kas M365 tarkvara on 
E-ITSi mõistes turvalisem, funktsionaalsem, kasutusloogika eelised vms.

Lugupidamisega

Rene Reinola
Haldusjuht

Tallinna Majanduskool
+372 505 8920